Husmora kan endelig sette seg ned….

Endelig ferdig med å gjøre reint i heimen…. puh, det var nesten en bærepose med kattehår jeg fikk opp med støvsugeren.  Det er merkelig at de har noe igjen, med tanke på hvor mye jeg støvsuger opp :o)  Vinja gjør nå sitt beste til å rote til alt jeg har ryddet.. Hun leker med et utbrent plast t-lys, og det går unna når hun setter i gang. Jeg hører at sko og støvler går veggimellom ute i gangen. Hun får bare holde på til hun blir lei, så får jeg rydde opp etter henne….

Forrige dagen kjøpte jeg ny kattesand i dyrebutikken, og i dag prøvde jeg den for første gang.  Var litt skeptisk med en gang siden den støvet endel da jeg tømte den opp. Har jo hatt litt problemer med at det har støvet i andre sorter, noe som har gjort at kattene har kommet hostende ut av toalettet.  Det gikk veldig bra med dette nye heldigvis.

Forsøkte å ringe faren i dag oxo, men har tar fortsatt ikke telefonen.  Tanta mi fortalte i går at hun hadde snakket med han i byen, og da var han i farta igjen.  Det virker ikke sånn siden han ikke tar telefonen….  Jeg har tatt opp dette med han flere ganger, om at uansett hvordan det er med han så må han svare i telefonen. Da sier han bare ja ja, men gjør det ikke alikevel. Man kan jo ikke vite om det har skjedd eller….

I morgen har jeg tatt meg fri fra jobben, og det skal bli deilig.  Jeg får besøk at glassmesteren kl 11 som skal måle opp verandaen min for innglassing. Det tar ca 7 uker fra de måler opp til verandaen skal være ferdig dvs at den er klar i god tid til påsken.

Jeg skulle vist ha pusset vinduene mine i dag oxo, det så jeg veldig tydelig fra godstolen når den siste strimen av sol skinner på dem.  Nå ja, jeg får vel gjemme litt til en annen dag!!!

2 kommentarer
    1. Hoy hoy!!!! Det var husmora si det!!!! Flink du er;-)) Eg har bare lata meg i dag, gubben lager mat og eg subber rundt i joggisen .. hihihi..
      Har brukt den sanden der og eg syns den var bra eg. men den beste eg har brukt er i en svart sekk , nå får eg sanden i pappesker, hehehe ..
      Ja det er ekkelt når en ringer og de ikke tar tlf.. da blir en litt urolig, men som oftest så har de det bra;-))
      Ha en fin fin dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg