Endelig….

Kom akkurat fra banken, hvor jeg har vÊrt Ä ordnet meg nytt lÄn. Refinansiering av de gamle lÄnene mine + lÄne mer til oppussing av den gamle 60-tallsleiligheten. LÄnet ble godkjent mens jeg var der, sÄ nÄ er det bare Ä tinglyse dokumentene Ä ordne lÄnepapirene


Jeg valgte flexilĂ„n, for bare Ă„ betale renter + sparing i aksjer
  Økonomien min kommer til Ă„ bli mye bedre nĂ„, og det er en lettelse. 3 lĂ„n ble vips til 1 :o)

NÄ skal jeg ringe firmaet som driver med innglassing av verandaer, og be han komme Ä ta mÄl. Det vil ta ca 7 uker fra han bestiller glassene til de er pÄ plass.  Jeg er sÄ glad for at det endelig blir av.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg