….OPPGITT…..

Hvorfor skal enkelte mennesker bruker så mye tid å energi på å irritere seg over andre medmennesker????  Når de er ferdig med det flyr de rundt å baksnakker…  Hvorfor kan man ikke akseptere andre for den de er, for vi er ikke like noen av oss.  Heldigvis sier nå jeg, hvis vi alle syntes det samme, gjorde de samme tingene…. herregud det ville vært kjedelig.

Jeg tenker….., hva ville skje om man var så atal at man gjorde det samme mot de som ikke kan holde munn.  Jeg vet akkurat hva som ville skjedd, det hadde blitt et forferdelig lurveleven.  Det er alltid en regel for de som baksnakker, og en annen for resten.

Nei folkens… bruk hodet, man trenger variasjon… ulike meninger og synspunker for at hverdagen skal bli mer spennende.

8 kommentarer
    1. Jeg synes det er sÃ¥ merkelig at alle over 40 Ã¥r voldtar spørsmÃ¥lstegnsknappen og punktumsknappen jeg. Kan ikke noen av dere skille seg ut, bare litt, vær sÃ¥ snill???….??

    2. Så enig så enig med deg der.
      Til Mr.Buksa: Hvis du ikke liker spørsmålstegn og punktum så kan du vel bare la være å lese 40+ blogger. Og til info. spørsmålstegn inviterer til debatt og diskusjoner og derfor liker jeg personlig overskrifter med sprøsmålstegn. M

    3. Kunne ikke vere mere enig!!! Det er pokkern meg helt kokko ka enkelte klarer og gjøre for og lage det mest mulig utrivelig for andre.
      Endelig er det oppholdsvær her hos oss.. men enda det har pøsa ned i maaaange dager, har ikke snøen krympa sp veldig mye, veiene er helt grusomme, frost og regn om hverandre.. grrr… men det skal bli godt med noen dager med sol pÃ¥ toppane nÃ¥;-))
      Ha en flott dag videre

    4. Heisan, sÃ¥ enig sÃ¥ enig – Vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg. Du kan jo ogsÃ¥ gi dem Sokrates trippel filter, sÃ¥ kanskje de fÃ¥r noe Ã¥ tenke pÃ¥ (finner den pÃ¥ min blogg)

    5. Mr.Buksa: Hva med Ã¥ bruke mer tid pÃ¥ Ã¥ lese innlegget, og komentere det enn Ã¥ irritere deg over hvor mange ganger jeg bruker spørsmÃ¥lstegn og punktum….!!!

    6. Georgine: For noen Ã¥r siden ble jeg sÃ¥ oppgitt over kolleger som brukte kopi/printmaskinen som arkivplass, i stedet for Ã¥ legge det i skuffen. Jeg skrev da en lapp som jeg hengte opp over maskine. Denne var skrevet i stundens hete, og teksten var vel ikke sÃ¥ gjennomtenkt… Hva skjer da: jo, man bruker masse tid pÃ¥ Ã¥ rette teksten pÃ¥ lappen, men Ã¥ lese og forstÃ¥ den ble glemt. Det sier jo litt…

    7. allis: Her er det en gristrende flott vinterdag med -10C, blå himmel og sol. Temperaturen falt dramatisk i løpet av natten, for i går var det nesten pluss ute.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg