Litt nytt til meg fra Body Shop…

Jeg er vel av den sorten som ikke har brukt så mye foundation tidligere, men denne uka da jeg traska rundt på Oslo City tenke jeg at jeg skulle kjøpe en.  Jeg ikke fordra tjukke og kladdete kremer av noen art som før meg til å føle at jeg har på en maske.  Endte til slutt opp hos Body Shop, hvor jeg kjøpte denne som jeg har testet ut noen dager.  Den føles lett og behagelig på huden.

Oil Free Balancing Foundation SPF 15 – fet hud/kombinasjonshud:
En lett underlagskrem som gir huden glød, uten å gjøre den blank. Produktet sitter godt på, og takket være lysreflekterende partikler, blir lyset reflektert bort fra de blanke områdene. Pudderet bidrar også til å gjøre huden matt. Inneholder et vitaminkompleks bestående av a-, c- og b5-vitaminer. Solfaktor 15 beskytter huden. Produktet kommer i en hendig forpakning med pumpe for doseringskontroll.

De neste månedene er det ganske trangt økonomisk, og derfor har jeg ikke råd til å bruke mye penger på min favorittparfyme, Ailien.  Siden jeg var på Body Shop så stakk jeg nesen bort i de duftene de hadde, og jeg endte opp med denne, Love Etc, som ikke var så ille. Den er krydret men ikke altfor tung….

Jeg leiter etter min favoritt Happy Time Body Lotion fra Nivea, men jeg kan ikke få tak i den noe sted. Det begynte å bli vanskelig å få tak i den i sommer, og da kjøpte jeg opp noen flasker…  Nå har jeg ikke sett den på aldrig så lenge.

Happy Time Body Lotion
Er det noen som har sett den, og vet hvor jeg kan få tak i den??? Jeg må bare ha den, jeg må!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg