En kopp kaffe mÃ¥ jeg ha….

Sitter på kjøkkenet med en nybrygget kaffet å slæpper av, og ser på snøen daler ned. På radion er det Popquis, og det må jeg ha med meg på lørdags formiddagen.  Selvsagt er jeg mester her jeg sitter på kjøkkenet, noe annet hadde det nok vært om jeg hadde vært med….. da hadde jernteppet gått i bakken med et brak.

Før jeg sto opp tenkte jeg at jeg skulle dra til Lørenskog, og Black Design for å shoppe noe nytt til stua.  Det frister ikke å sette seg i bilen i snøværet og glatta når man strengt tatt ikke trenger det, for jeg gjør ikke det. Jeg har duker nok som liver opp, og matchende glass til Black Design lysestakene mine så jeg klarer meg noen dager til, he he!!

Jeg kjenner at kroppen trenger en kopp kaffe til før den orker å sette seg i bevegelse….  Skal bære julepynten min opp på loftet, så skal julegardiner og duker tas ned/av og tilslutt blir det å henge opp nytt.  Det blir nok svarte og hvite gardiner i stua nå tror jeg.  Skulle egentlig ha kjøpt noen nye til kjøkkenet, men jeg finner ikke noe jeg liker.  Har egentlig et fag som jeg brukte på soverommet mitt før som passer i fargen, men de er litt lange….vi får se hva som skjer.

Ha en fortsatt fin dag!!!!

2 kommentarer
    1. Kaffi ja .. jeg drikker ikke det jeg. Nesten litt flaut Ã¥ si det i en alder av nærmere 50! Men sÃ¥nn er det med den saken. Vi kjøpte ny kaffimaskin i sommer, sÃ¥ nÃ¥ kan jeg lage min egen kaffelatte. Det kan jeg nemlig ha. Og kaffi med bailys. Men det er jo ikke akkurat det en bøtter ned pÃ¥ i hverdagene …
      Kunne og tenkt meg noe nytt til stua. Ble tomt her når julepynten forsvant.
      Du får ha en fin dag, med eller uten shopping! :o)

    2. midtlivskrise: Kaffelatte er ogsÃ¥ godt :o) Drikker det jeg oxo innimellom. Det ble ikke noe shopping i dag, og jeg nøyde meg med det som var i skapene…. Ã¥ det ble bra alikevel :o)

      Ha en fortsatt fin kveld og helg :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg