1. søndag i advent…

For en følelse det var å våkne opp i dag, og vite at jeg slapp å stryke gardiner, duker og sette opp adventslysestaker. FOR DET HAR JEG ALT GJORT :o)  Jeg kunne sove til jeg våknet av meg selv, herlig….!!

Nå har jeg akkurat kozt meg med frokost/lunch og dagens første kopp med kaffe. Det blir nok en til før jeg setter i gang… Jeg kan jo ikke sitte å late meg i dag heller, he he.  Skal rydde litt i kjøkkenskapet mitt, og samtidig ta ned julekaffeservicet mitt.

Ute snør det ganske bra, og det blåser kraftig…. tror ikke at jeg skal gå ut i dag.  Kattene har sittet i vinduskarmen å kikke fasinert på snøfnuggene som fyker forbi. Noen ganger kaster de seg mot ruta for å få fatt i dem :o)

Måtte oppdatere virusprogrammet til morran… og det tok kjempelang tid.  Eller kanskje det bare er jeg som er utålmodig??

2 kommentarer
    1. Heiii og god adventssøndag til deg;-)
      Eg fikk julegardinene på plass forrige søndag, hehe.. hadde julemiddag (pinnekjøtt som er våres middag på julaften) og besøk av familie langveis ifra så da benyttet vi oss og laget en liten julekos sammen med de..
      I dag blir det svineribbe med tilbehør, så da har vi fått en gjennomgang av noe av julematen på forskudd.. thihi.. bare må ha en prøverunde med dette før jul..
      Ha en flott søndag videre;-)

    2. Allis: Ribbemiddag er nok mer meg enn pinnekjøtt. Jeg har ikke ribbe i hus enda, men i dag blir julemedisterpøle og medisterkake, surkål og noko godt attåt til middag. Ha en flott søndag du oxo, og koz dere med den gode maten :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg