Et par kopper kaffe, og…..!!!

Det beste jeg vet om er når jeg har fått unna det jeg hadde planlagt, og kan våkne utvilt neste morgen. Sette meg på kjøkkenet, slå på radion og koze meg med et par kopper kaffe før jeg setter i gang.

Sola skinner, himmelen er blå og gradestokken ligger litt under -10C.

Kattene er uvenner og slåss litt….  Denne gangen var det Ronja som begynte.  Hun satt i vinduskarmen når Vinja kom slentrene inn på kjøkkene og slang seg ned på gulvet. Ronja hoppet med en gang ned å tråkket over Vinja, som ble irritert å da var det i gang, he he.  Det varer skjelden lenge, og alt går tilbake til normalen.

Jeg må til Lørenskog for å hente noen røde glass som Anne har kjøpt for meg hos Black Design. Jeg vurderte å kjøpe lilla, men fant ut at det ikke kom til å bli brukt så ofte. Bedre å heller kjøpe de siste røde jeg manglet til staken på bordet.

Nå må jeg få fart på kroppen hvis jeg skal komme meg ut før det blir altfor langt ut på dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg