Fra svart til lyst brunt…

I ganske mange Ă„r nĂ„ har jeg farget hĂ„ret mitt nesten blĂ„svart, og syntes det egentlig var ganske kledelig.  Jeg likte det mĂžrke hĂ„ret mitt ganske godt, men sĂ„ begynte mitt eget hĂ„r bli sĂ„ fryktelig lyst
 nesten platinablondt.  Det var nesten umulig Ă„ holde det ved like
, og jeg hadde ikke rĂ„d Ă„ fly til frisĂžrdamen sĂ„ fort etterveksten begynte Ă„ vise seg.

SĂ„ for ca et Ă„r siden begynte jeg Ă„ farge det ned
.., for Ă„ ende opp med den fargen jeg hadde da jeg var ca 14-15 Ă„r. NĂ„ har jeg endelig kommet dit
.  Fant nemlig en avklipt hĂ„rtust fra den gangen, som jeg hadde spart pĂ„. NĂ„r jeg sammenlignet den med den fargen jeg har nĂ„, sĂ„ er det helt identisk.

Min biologiske far har aldrig sett meg med sÄ lyst hÄr som jeg har nÄ, og da vi mÞttes sist for et par mnd siden kommenterte han det.  Han sto lenge Ä sÄ pÄ meg fÞr det gikk opp for han hva som var anderledes, og han syntes at det var fint :o)

En annen ting med Ă„ farge hĂ„ret lysere var at da ble ikke etterveksten sĂ„ synlig heller.  NĂ„ behĂžver jeg ikke lenger Ă„ gĂ„r sĂ„ ofte til frisĂžrdamen, for skillet blir ikke sĂ„ synlig

  Det var ikke bare det med etterveksten, men ogsĂ„ at jeg tenkte pĂ„ at jeg begynner Ă„ bli eldre
.., og jeg ville ikke gĂ„ rundt sĂ„nn som mange “gamle” damer som febrilsk farger hĂ„ret i helt ville farger for Ă„ bevare ungdommen.

2 kommentarer
    1. Hihihi er det ikke rare greier… Eg har alltid hatt lyst stritt hĂ„r… men blir bare mĂžrkere og mĂžrkere, og det rareste er at eg har fĂ„tt krĂžller bak.. hehehe men ikke pĂ„ toppen.. hohoho kan du tenke deg… de smĂ„ grĂ„e viser “grĂ„dig” godt pĂ„ det mĂžrke.. hihihi likte hĂ„ret mitt best nĂ„r det var lyst.. buhuu..
      Ha en fin kveld videre

    2. allis: Har en venninne med samme “problemet”. Hun har alltid vĂŠrt helt lys, men er nĂ„ mĂžrkere enn min naturlige farge…. og jeg er sĂ„ missunnelig pĂ„ henne. Ha en fin kveld du oxo :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg