Endelig ferdig….

Nå har jeg holdt på siden tidlig på formiddagen med støvsugeren, støvklut og mopp for å gjøre huset rent og fint. Var så sliten da jeg var ferdig at jeg hadde mest lyst til å gå å legge meg, men…..  det var noen duker som skulle strykes oxo.  Jeg fant ut at det var for farlig å sette seg ned, da hadde jeg ikke kommet opp igjen.

Så jeg kasta meg i gang med dukene med en gang.  Ronja og Vinja var så nysgjerrige å de ville så gjerne hjelpe til. De hoppet opp på strykebrettet, men mammen var rask med å få de ned igjen. Så fort jeg snudde meg rundt var de der igjen, he he. De likte ikke strykehjernet så godt, det freste og var varmt :o)

Nå har jeg satt meg godt ned i godstolen, og her har jeg tenkt til å bli en god stund til innen jeg gjør noe mer. Fant en pose med boller i fryseren i sta som jeg tok ut…mmmmmmm  godt :o)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg