Han ble frastjÃ¥let alt…..

Når jeg kom på jobb i dag, så ble jeg mødt av en litt oppgitt fjes. Han jeg deler kontor med hadde blitt robbet i går. Etter jobben hadde han vært på Elexia på Karl Berner for å trene. Da han kom i garderoben etter trening, så hadde noen brutt seg inn i det låste skapet å stjålet alt han hadde. Bag, ytterjakke, jeans, genser, sko, lommebok med 200,-, bankkort og kreditkort samt mobiltelefon og nøkler.  Der sto han da i bare treningstøy.

Han fikk anmeldt saken til politiet mens han var på Elixia, og ordnet med låssmed som slapp han inn i leilighet og som ordnet med nye låser på døren.

Det er jo helt vanvittig at folk kan gå inn i en garderobe som det til stadighet er masse mennesker, og stjeler alt en har. Nå har han brukt hele morningen for å ordne opp med bank, forsikring, mobilselskap mm.  Heldigvis så får han igjen verdien av tingene på hjemforsikringen, men det er ikke helt poenget.

Jeg blir så provosert å forbanna over at noen kan være så forbanna frekke!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 kommentarer
    1. Mojita: Tror ikke han fikk å veldig mye mer hjelp, annet enn å låne telefon for å kontakte låssmed og politiet. Jeg mener jo at de er ansvarlig her, siden han hadde kjøpt egen lås m/kode som han brukte. Vi får se hva som skjer fremover.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg