Ã…, hjemme venter hammeren….

Nå går jeg hjem, orker ikke å begynne på noe nytt, men arbeidsdagen er ikke over for det……  Hjemme ligger hammeren å venter på meg!!!!!

I går flyttet jeg jo om på møblene i stua, og da blei det jo skeivt med bildene på veggen. Så i kveld er det å hamre å snekre for å få bildene på sin rettmessige plass.  Jeg skal egentlig ikke syte og klage, for det er ikke store jobben.  Setter jeg i gang med en gang jeg kommer hjem, så er jeg sikkert ferdig i løpet av 20 – 30 min.

Nå håper jeg inderlig at det ikke er så mye folk på t-banen…. Jeg hater å stå som sild i tønne når jeg skal hjem, for jeg blir så stressa som igjen gjør at jeg blir slapp og giddasløs. Jeg missunner de som kommer på banen tidligere, de får som regel alltid sitte. – – –  Måtte syte litt, he he!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg