Glede…..

Når jeg kommer hjem løper de mot meg, mjauer og stryker seg mot bena mine. Det er ikke vanskelig å se at de er glad for jeg kommer hjem til dem. Når jeg bøyer meg ned å stryker dem over pelsen maler de høyt å mjauer enda mere. Det er glede det :o)

Om morgningen når jeg våkner hører jeg to dunk ute i stua, og så like etter er de inne på soverommet. Da er det opp i senga, og mor får to våte nesenuss på kinnet.  Så legger de seg tett inntil meg for å få litt koz innen vi skal stå opp. Noen ganger maler de så høyt at jeg nesten sovner igjen.  Når jeg har fri så kan vi ligge sånn lenge å bare slappe av alle tre, og det tar ikke lang tid før vi sovner. Det er glede det :o)

Jeg har blitt spurt om jeg ikke angrer på at jeg skaffet to katter… jeg blir jo bundet!!!  Det svarer jeg definitivt nei til, for all den gleden det gir meg veier opp for at jeg kan bli litt "bundet" innimellom. Ville ikke bytte dem bort noen ting.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg