Ny sykkel

Hele dag i går gikk jeg å veide for og i mot, om jeg skulle kjøpe meg ny sykkel.  Jeg har jo bare 2 stk fra før, en rød 3 girs DBS sykkel som i og for seg er grei… men det er for få gir. Så er det en Jeep terengsykkel med 21 gir, men den er ikke til mitt bruk. Veninnen min Anne spurte meg nemlig på søndag om jeg ville være med henne på G-Sport på Lørenskog. Hun hadde nemlig bestemt seg for å kjøpe ny. Når vi kom i butikken så ble det til at jeg kjøpte meg alikevel. Det ble en Diamant Classic 30, helt basic damesykkel til bybruk med 7 gir.  Akkurat midt i blinken for meg.


Det ble litt problmer da jeg skulle hjem, for jeg hadde planlagt å kjøpe sykkelholder til bilen, men….  Det gikk ikke å feste sykkelen på den holderen de hadde.  Den var kun beregnet for sykkler med skråramme.  Heldigvis så er ikke bilen min så liten, så med litt finess så klarte vi å få den inn bak.  Sleit litt når jeg kom hjem å skulle få den ut alene, men det gikk tilslutt :o)

Så nå har jeg bestemt at jeg SKAL ut på tur hver ettermiddag/kveld, for å få bygd opp igjen musklene jeg engang hadde i legger å lår. Nå er det bare fiskebollkraft desverre.  Jeg er i så dårlig form at det kommer til å bli et blodslit å snu på alle mine dårlige uvaner, som jeg har lagt meg til de siste årene.  Er altfor lite i bevegelse, men det må det bare bli slutt på.

Det er 3 uker igjen til jeg tar sommerferie, og jeg håper at det har skjedd en forbedring innen da……….!!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg