Endelig hjem…….

Det er jo bare det flotte været ute, og det er et mareritt å være inne da… men hva kan man gjøre??  Man må jo på jobben, eller går det dårlig gitt.  Bare noen få minutter nå så løper jeg ut i det fine været :o)

Skal opp til Furuset å hente en veninne, og så skal vi hjem til meg å spise middag sammen.  Det er lenge siden vi har hatt en skikkelig veninneprat. Gleder meg skikkelig til det.  Tenkte vi skulle ta med oss kattene ut etter middagen, sånn at de får seg litt frisk luft og sol i pelsen. Det har de bare godt av.

Problemet nå er bare å komme seg ut av Oslo sentrum… med bilen.  Det er jo totalt kaos her nede på ettermiddagen.  Jeg får se om jeg finner noen alternative gater å kjøre, sånn at jeg slipper å sitte altfor lenge i kø… gørrkjedelig det!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg