DÃ¥rlig form…..

Når klokka ringte til morran i dag, og jeg forsøkte å løfte hode fra puta…. ja, det var ikke mye morro. Det gikk helt rundt for meg, og jeg brukte en evighet på å få kroppen opp i sittestilling. Det var nesten plagsomt å se på kattene mine som lystig og lett spratt rundt meg… de syntes jo at det var så flott at mor var våken.

Det var veldig fristenede å dra dyna over hode, og sove videre…  Siden det var kollegaer jeg var ute med kunn jeg ikke akkurat ringe å si at jeg var sjuk.  De viste jo da hva slags sjukdom det var, he he!!!

Årsaken til at kroppen og hode ikke helt var oppegående var en veldig hyggelig ettermiddag og kveld på Peoples i går. Vi bråbestemte at vi skulle gå dit, Karianne, Bente, Ann-Christin, Terje og jeg. Det å sitte rett i den gloheite sola og drikke øl er jo en dårlig kombinasjon…. iallefall for meg.  Syntes vel egentlig ikke at jeg drakk så mye, men etter at jeg hadde gått fra de andre å sto nede på t-banen… da merket jeg at hadde fått i meg litt for mye.  Water under the bridge… Det ordner seg nok ut over dagen, etter noen kaffekopper….. kanskje :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg