Bare to arbeidsdager igjen….

Tenkt nå er det bare 2 arbeidsdager igjen til Ronja og Vinja skal til Vetrinæren for å steriliseres. Skal levere de 8:15 på torsdag morgen, og den dagen kommer til å bli et mareritt å komme igjennom.  Kommer til å tenke på dem hele dagen, og hoppe hver gang telefonen ringer.  Jeg vet jeg er hønemor når det gjelder kjæledyrene mine, mye mer enn jeg egentlig burde være, men…. jeg klarer ikke å la være.  Er jo så glad i disse pelsdottene mine da.

Grunnen til at jeg er så bekymret er nok at hver gang jeg har vært hos dyrlegen med et dyr, så har det enten avgått ved døden hos dyrlegen eller like etter. I utgangspunktet har de jo vært dårlige når de har vært der, men alikevel….!!!

Ronja og Vinja er friske, raske og ekstremt rørete så utgangspunktet skulle være bra……..

Jeg har lovet megselv at jeg skal gjøre mitt beste for å slappe av og ikke ta helt av.  Det er godt jeg er på jobben, da har jeg i grunnen noe annet å samle tankene mine om. Mye annet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg