Sulten….

Sitter å venter på at Terje og Sivert skal komme med bæggis og cafèlatte. Vi er så få på jobb i dag, så det blir felleslunch.  Kjenner at jeg er ganske sugen i magen i dag, ble litt lite mat i går.  Da var det dugnad rett fra jobben, og når jeg var ferdig orket jeg ikke å ordne med noe middag. Ble bare en skive brød…, og så spiste jeg ikke så mye til morran i dag heller.  Nå trenger kroppen og hode mitt noe næring kjenner jeg.

Selv om jeg holder på å bli kvitt litt håndtak her å der på kroppen, så var det ikke bevist å spise så lite som jeg har gjort de to siste dagene… det ble bare sånn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg