Vannet fosset……

Veldig festlig…. jeg skulle forte meg å vaske opp noe småteri før jeg slang meg ned for å se på tv. Å, nei du det ble det ikke noe av.  Plutselig så tettna vasken helt til… og så fosset vannet ned i benkeskapet.  Det var vann overalt, men jeg klarte å få stoppet det innen det rant ned på golvet.  Jeg ble litt fortvilet med en gang, men så summet jeg meg ltt.  Ringte opp til vaktmesteren å spurte så pent om han kunne komme å hjelpe meg.. Snill som han er kom han, og hjalp meg.  Han skrudde opp det som skrues kunne, og gravde ut ting og tang som hadde lagt seg godt til.  Det var slitte pakninger over alt, så det var ikke så merkelig at det rant.

Med en syltestrikk klarte vi å tette der hvor det var verst, så nå kan jeg i det minstre bruke vasken.  Må bare kjøpe nye pakninger i morgen.  Glad at vi klarte å begrense lekasjen så mye som vi gjorde, puh!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg