Shopping til Nordby i gÃ¥r….

I går hadde jeg tatt meg en fridag for at Anne og jeg skulle dra å handle litt i Sverige, og som vanlig ble det Nordby.  Det er jo der vi trives best.  Det var jo bare knallvær ute, og vi kozte oss storveis på turen nedover. Vi skravla hele tida så turen gikk kjemperaskt. Hadde dritvondt i beinet mitt, og jeg grua meg ganske mye til å traske rundt lenge. Det første vi gjorde var å stikke inn å kjøpe et par nye skjerf… denne gangen ble det utrolig nok rosa og brunt på meg + et par håndjernsøredobber. Så var det innom apoteket for alergi- og verktabletter + Listering munnskyllevann.  Så måtte vi sette oss ned å slappe av litt på den amerikanske Dineren i 2 etg.

Anne:

Madammen sjøl:

Det var godt å sette seg ned ei lita stund å slappe av litt, og få seg en matbit. Ble litt sugen etter hvert.  Vi kjøpte en räk- og äggmacka m/majones på søtt brød…   Er ikke så glad i brød med sukker i, men det var ikke noe annet å velge.  Når vi gikk videre, strena vi rett til Zizzi.. Jeg skulle jo bare se jeg da, he he he he …NOT.  Endte selvsagt opp med 3 nye t-shirt. Jeg bare digger den butikken, og har kjøpt meg masse klær der de siste månedene. Kjøpte meg en stilig jakke i svart med brodert mønster med sølvtråd. kosta 1.299,- men jeg fikk den for halv pris…da måtte jeg bare ha den.

Jeg var fast bestemt på å ikke handle så mye i matbutikken, men det kom på en 1000 lapp alikevel.  Da hadde jeg jo kjøpt 3 sekker med kattesand, og ganske mye kjøttdeig.  Pluss, pluss. pluss…  Skal aldrig si mer at jeg ikke skal bruke mye penger, for jeg klarer aldrig å holde det alikevel.

På hjemturen stoppa vi ved Solli-krysset, og By the Way for å spise middag.  Jeg var skikkelig trøtt, så det var godt å stoppe å strekke på beina og få litt mat i kroppen.  Ble desverre ikke noe mer våken, men klarte da å holde øynene åpne til jeg kom hjem.  Måtte kjøre Anne hjem til Lørenskog også.  Når jeg da kom hjem kolapsa jeg helt i godstolen…..  Det hørtes nesten ut som en tur tar knekken på meg, men nei da…..  Jeg har bare sovet lite hele uken, og på torsdag var jeg ute å spiste middag på Klosteret sammen med de jeg jobber med, og det ble kanskje litt mange glass med vin!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg