Herlig sløv dag…

Jammen snødde det ikke da jeg satt ved frokostbordet til morran i dag…. for en overraskelse. Nå ja, det varte ikke lenge :o)

Det ble en skikkelig kozelig påskefrokost med kokte egg osv.  Ronja og Vinja var veldig nysgjerrige på eggene, de ville gjerne smake… he he, men det var nok ikke helt det store.

Meningen var at jeg skulle dra til fetteren min og kona i dag, men i det jeg skulle starte på frokosten ringte han for å si at han hadde vært sjuk med omgangssjuke i går.  Han var ikke i form i dag, slapp og guffen i kroppen, men jeg kunne godt komme alikevel.  Jeg takket nei til det tillbudet, og sa at det var bedre jeg kom når han var i bedre form.

Etter at vi hadde avslutta samtalen kom jeg på hvilken dag det var, og tenkte at dette var nok en aprilspøk…  Var litt usikker på om jeg skulle ringe tilbake å spørre om det var en aprilsnarr, men gjorde det ikke. Da jeg ikke hørte noe fra han, skjønte jeg jo fort at han virkelig hadde vært dårlig.

Var sliten i hodet i dag, så egentlig passet det meg perfekt å være hjemme.  Slo på radion, og har sitti sløvt å hørt på den i flere timer… nå kjenner jeg at at det gnager litt i magen min. Kanskje på tide å ordne med litt mat……

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg