Sløv søndag…!!!

Dette har vært en herlig dag så langt, har bare gått rundt å dassa, og gjort minst mulig. Av og til er det deilig å ikke behøve å gjøre noe, bare ta livet helt piano.  Må lade krefter til i morgen, for da er tilbake på jobb etter en uke ferie.  Selv om jeg har vært på farten det meste av uka, så blir det sene kvelder og enda senere morninger…. det er tøft å komme seg ut av den uvanen.  Derfor må jeg være streng mot meg selv i morgen å tvinge meg ut av senga grytidlig.  Like greit å snu på uvanen med en gang, og ikke la den ta overhånd.

Fikk tatt noen fine bilder av Ronja og Vinja i sta:

VINJA:

RONJA:

Jeg knipsa ganske mange bilder av dem, men ikke alle ble like gode.  De sitter jo ikke akkurat stille å venter på at kamera får stilt seg inn.  He he, det ble endel…..pus på farta hvor man bare ser masse pels i bevegelse.  Det er enklere å ta med vanlig digitalt kamera enn med speilreflekskamera….blir bare bedre bilder med det siste.

Først se ferdig sprinten i Holmenkollen, så litt middag!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg