For en trøstesløs dag….

Det har omtrent regnet fra jeg sto opp til morran i dag, noe så deprimerende…..  Nå ser det ut til at sola kanskje skal ta seg en tur igjennom skydekket, og det er på tide.  Jeg er hjemme fra jobben oxo i dag, formen er ikke noe å skryte av.  Det går nå den rette veien, hodepinen er ikke så kraftig i dag det samme med halsen.  Feberen er hjertelig tilstede, men jeg begynner å se lys i tunnellen nå.

Jeg skulle bare ønske at det snart kunne bli bedre vær… skikkelig fint høstvær!!  Passe varmt på dagen med fin høstsol, og litt kjøligere på natten. Da kunne jeg tatt meg en tur inn i Østmarka for knipse noen fine høstbilder.  Der er det så fint når bladene begynner å skifte farge.  Nå ja, høsten er vel ikke over riktig ennå, så muligheten er tilstedet ennå.

Jeg må ut en liten tur ut for å kjøpe noe drikkevarer, det er helt tomt i kjøleskapet.  Må ha litt Pepsi Max til helga vøttø. Det er noe annet småtteri jeg trenger oxo, men det er litt dårlig med penger i kassa.  Får ta meg en en tur på Rema og på Europris så ordner det seg vel.  Må være litt forsiktig med pengene frem til lønning om ca 14 dager…..  Når en minst aner det kommer det en uforutsett regning…sånn er det alltid. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg