Faren min er blitt dÃ¥rlig….

Snakket med faren min i dag, for å høre om han var klar.  Det var han jo ikke….han var blitt skikkelig dårlig, vondt i halsen og kroppen og feber. Jeg tenkte på denne forbaskede svineinfluensaen, og spurte om han hadde kontaktet legene. Spesielt siden han har gått å hangla i en hel uke allerede. Det hadde han ikke, men han lovet å ringe fastlegen sin i kveld.  Jeg får ringe han i morgen for å sjekke hva legen sa til han.  Får inderlig håpe at det bare er en kraftig forkjølelse….  Flere og flere får denne hersjens sjukdommen, og enda flere kommer det til å bli iflg myndighentene.  Jeg håper bare at jeg slipper unna, men om jeg skulle være så uheldig å få det at det ikke blir for alvorlig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg