Mobilt bredbånd fra NetCom

Har gått å tenkt på at jeg skulle skaffe meg mobilt bredband til Acer PC'n min, men det har blitt med tanken. På veg hjem i dag dro jeg innom Telebutikken på Gunnerius, mest for å sjekke prisen.  Endte opp med å tegne abonnement fra NetCom, det billigste…fritidsabonnement til 91.- pr måned.  Nå kan jeg være på nett når jeg reiser bort noen dager, noe jeg har savnet.  Jeg tenkte først at jeg skulle bruke bare det, men det har jeg gått bort fra igjen.  Sliter med tillgangen på det jeg har, og vurderer å gå over til telenor eller Canal Digital som jeg har digital TV fra.  Får se hva jeg gjør de nermeste ukene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg