Snufs…..

Jeg trodde ikke at jeg skulle bli sånn en gråtekone……  Har nettopp sett på minneutsendelsen for Michael Jackson, og det var så flott å se på.  Tårene bare rant i strie strømmer de, og jeg klart ikke å stoppe dem heller. Det var tøft å se når brødrene trillet inn kisten til Michael helt i begynnelsen.  Like tøft var det på slutten når de sa noen ord til broren sin.  Mange flotte taler, spesielt Martin Luther King jr barn, Bernice og Martin, Berry Gordo, og Queen Latifha. Øynene mine er helt såre etter at jeg har tørket dem så mange ganger.

tre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg