Michael Jackson…

Nå har jeg sitti på jobben og hørt på Michael Jackson hele dagen. Radio Norge har minnes han hele dagen, og spilt den ene låta etter den andre.  Jeg tilhører vel ikke den store skare som var fan av han, men jeg liker musikken godt.  Dansa mye til den på 80-tallet når vi var ute på byen.  Tenkte jeg skulle forte meg hjem sånn at jeg får med meg sendingene utover kvelden.  TV 4 Sverige skulle sende fra minnemarkeringen m/familien og hele kvelden. Får se hvor jeg lander.

michael jackson
Det er sånn jeg gjerne vil huske han, før alle operasjonene!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg