Feriedager i Skånevik

I sommerferien min skal jeg reise noen dager til Skånevik for å besøke niesen min, og for å hente kattepusene mine som nå er 5 uker gamle.  Snakket med faren min i dag for å høre om han skulle med. Først sa han at han hadde veldig mye å gjøre nå, men siden det ikker er riktig enda så passet det inn i timeplanen hans alikevel.

sknevik 2

Jeg kommer til å dra en dag i forveien, for å ligge over hos faren min. Søster'n og samboeren har kjøpt seg nytt hus som jeg gjerne vil se på.  Dessuten har jeg ikke vært sammen med dem på så lenge, jeg burde ha tatt meg en tur for lenge siden.

sknevik 5

På hjemturen skal Anne sitte på med meg fra Seljord.  Hun skal dra dit for å hilse på tanta si noen dager, og blir der til jeg kommer hjem igjen.  Da får jeg selskap i bilen, og hun slipper å hompe på bussen til Oslo.  Gleder meg virkelig til å hente hjem pusetassene……  Det kommer til å bli skikkelig liv og røre tenker jeg. Ser jo hvordan Felix holder det gående…. en liten rampetass, he he.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg