SÃ¥re øyne….

Når jeg våknet til morran i dag var øynen mine så såre og hovne at jeg klarte nesten ikke å åpne dem.  Når jeg først gjorde det så sprakk huden opp…au det var vondt.  Jeg har ikke peiling på hva som er årsaken….noe jeg har spist eller drukket tenker jeg.  Det har blitt mye salat i varmen, med Thousen Island dressing som inneholder egg, som jeg ikke tåler. I tillegg har det gått noen ølbokser i varmen, og øl inneholder gjær, som jeg ikke tåler.  Nå har jeg smurt på et tjukt lag med Kortisonsalve, så får vi se i morgen om det har bedret seg noe.  Får holde meg unna øl i dag, men spise salat og dressing, det er bare å eliminere bort for å finne ut årsaken.

En ting er utslett på korppen som skjules av klær, men midt i ansiktet hvor det syntes for alle.  Helst burde man ikke smøre på noe sminke, men så vil man ikke gå rundt med illrøde sår rundt øyene som syntes hele tiden heller.  Jeg kan ikke påstå at jeg er veldig forfengelig, men disse utslettene kunne jeg godt vært for uten akkurat nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg