Puuuuuuh….

Det er første dagen jeg er inne på PC (hjemme) på et par dager.  Jeg har vært så sliten og slapp pga varmen at jeg orka ikke å engasjere meg til å skrive noen ting.  Sitter ute på verandaen, og det kom en skikkelig kjølig vindpust forbi…. det var så deilig. Kjølige vindpust har vi ikke akkurat vært bortskjemt med i de siste dagene.  I går nådde det nesten toppen for meg, da var det så varmt at jeg trodde jeg skulle tørne helt.  Var jeg lei meg når det begynte å tordne og regne i går….NEI ikke i det hele tatt.  Temperaturen datt fra + 32 C til 19 på under en time, og det var altså så behagelig. I natt sov jeg faktisk ganske godt for første gang på veldig lenge……. Nå kommer sola snikende inn på verandaen, og det blir nok en flott dag i dag oxo.  Varm, men ikke for varm….kanskje :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg