Kattungene mine!!

I dag sendte Linda meg bilde av kattungene jeg skal ha…. hjertet mitt smeltet helt når jeg så bildene:

kattene 1

Er de ikke nyyyyydelige.  Tiden går så sakte til jeg skal dra å hente dem, ennå er de bare 2 uker gamle så det er
for tidlig å tenke på det ennå.  Har så smått begynt å kjøpe inn ting….  på torsdag var jeg i dyrebutikken å kjøpte reisebur
og do til dem.  Får ta det litt etter litt. 

kattene 2

Jeg ikke klart å finne noen navn til de ennå, mye for at jeg ikke har sett dem ennå + at jeg ikke vet hvilket kjønn de har. Det vet jeg fortsatt ikke, men jeg skal nok klare å komme opp med 2 guttenavn og 2 jentenavn alikevel. Må jo de i tilfelle det er samme kjønn på dem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg