Deadliest Catch

Det er så urettferdig 🙁  I USA har de begynt å sende sesong 5 av Deadliest Catch, men her i Europa må vi vente. Det er til å grine av.  Jeg får jo med meg litt, siden folk legger det ut på YouTube, men det er jo ikke hele episoder. Som plaster på såret skal Viasat 4 sende noen eldre episoder, men først til søndagen igjen.  Jeg er helt hekta på serien, og kan nesten ikke vente.  Har chatta med noen amerikanske fans, og da får jeg litt info der oxo.  Noen av dem har mødt capteinene, og jeg skulle ha gitt hva som helt for å møte Phil Harris….han er definitivt min favoritt…

phil 56

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg