Damer på handletur!

Jeg var en tur på Clas Ohlson i dag…..  Når jeg gikk rundt der å kikka så overhørte jeg en samtale mellom to eldre damer, som oxo var ute på handletur.  De hadde samlet på seg noen varer som de slepte rundt.  Første gang jeg så dem, sto de foran en hylle å diskuterte det som sto foran dem. Jeg hørte ikke så nøye etter hva de pratet om da, for jeg var mer opptatt av å finne det jeg skulle ha selv.  Andre gangen jeg kom over dem, hørte jeg den ene si til den andre at Clas Ohlsson var noe av den dummeste butikken hun hviste.  Hun kunne ikke forsto hvorfor folk gadd å handle der, for de hadde bare varer som ikke var noe å ha.  Hun pratet høyt, og lenge om det.  Det som var så komisk var jo det at hun hadde jo plukket med seg en del av disse "ubrukelige" varene som ikke bar noe å ha.  Hvor lenge de gikk der å surra veit jeg ikke…… hadde egentlig vært ganske morro å gått etter dem å hørt på det de snakket om, men jeg hadde desverre ikke tid til det. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg