Når man ikke har matlyst


Heisann sveisann!

I dag har jeg så dårlig matlyst, og etter å ha stått foran kjøleskapet å glant en evighet uten å finne noe som fristet, ga jeg opp. Det var masse mat inni der, men ikke noe som fristet smaksløkene.

Noe måtte jeg ha, og til slutt kom jeg på at jeg hadde noen kopper med nudler i forskjellige smaker. Så da kokte jeg opp litt vann og vipps så var middagen ferdig. Kanskje ikke det nest næringsrike retten, men den fylte magen og smakte ikke så alt for ille 😉

Akkurat denne sorten kjøpte jeg på Obs!, men da jeg var hos Gigaboks i forrige måned så hadde de noen som var større og som var litt bedre på smak. Neste gang jeg er innom skal jeg kjøpe noen flere av dem 😊

8 kommentarer
    1. Kjekt med slikt som er raskt å lage! 👍 Det hender jeg koker nudler i kjele, heller de i et dørslag, har litt rømme i kjelen + krydderet til nudlene, varmer det opp og så tilsetter nudlene igjen. Synes nudler er helt greit, både slik de er og som tilbehør.😋

      1. Takk for tipset, som hørtes mye bedre ut enn den ferdig koppen jeg hadde i går 😊 Greit med sånne ferdig retter innimellom, men i dag trenger bok kroppen noe mer solid kjenner jeg.

    2. Det er kjekt å ha noe som er raskt å lage når man blir matlei.
      Jeg hadde dilla på slike nudler med grønnsaker da jeg gikk gravid med yngstemann, men har nesten ikke spist det siden.
      Ha en fin søndagskveld!

    3. Ikke alltid man har lyst på mat selv om man er sulten. Greit og ha litt noe i skapt man kun trenger vann til. I søndag ble det en skogstur med hengekøye. Så ble det en daff dag. En ny uke er her, mulig jeg klipper meg i løpet av uka så man må bare nyte dagene og håpe på stabilt varmt sommervær og 25 grader. Ha en fin uke.

      1. Ja veldig greit å ha noen enkel retter stående i skapet, men orker det ikke for ofte. Høres deilig i ut å ligge i en hengekøye inne i skogen og slappe av. Det må gjerne komme opp til +25 denne uken, men ikke over… Da syntes jeg det blir for varmt. Ha en fin mandag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg