En måned nærmere våren, rydde og kreativ dag i går

Hei og god formiddag!

Ute er det en litt ubestemmelig dag når det gjelder været. Da jeg sto opp så det ut til å bli blå himmel og sol, men nå er det litt grått. Litt kjøligere i dag med -4,4C på morningen.

Jeg har sovet så godt i natt og jeg har drømt de villeste drømmer, som jeg overraskende husket da jeg våknet. Noe som er veldig sjelden for meg. Jeg har ikke helt kommet i gang med dagen enda, og sitter med PC’n i fanget og den første kaffekoppen ved siden av meg.

Tenkt da har vi snart lagt hele januar bak oss, den hardeste måneden i året. Dagene har definitivt blitt lenger, og sola går ikke å legger seg like tidlig som den har gjort. Vi er en måned nærmere våren 🥰

Jippy, jeg har funnet igjen øredobben min, som jeg fortalte om at jeg hadde mistet. Jeg tok meg en tur bort i garasjen og undersøkte i bilen med lommelykt, og der oppe i midtkonsollet gjemt bak antibac-flasken lå den å ventet på meg 😊. Det er ikke kostbare øredobber, men like kjære for det.

Gårsdagen gikk med til å rydde i kommoden med sokker og undertøy, og jeg fikk kastet en del. Etterpå gikk jeg løs på det ene klesskapet og fikk litt mer orden i det jeg hadde der.

Så gikk jeg i gang med Frodith sin morsomme utfordring, som gikk ut på å tegne henne. Mitt bidrag kan du lese om HER.

Kaffekoppen er tom, og det er vel på tide å komme i gang med dagen.

Ønsker deg en fantastisk mandag 🥰

 

12 kommentarer
    1. Så flott at du fant den 😀 Jeg regnet med at du kom til å gjøre det 😉 Hørtes ut som du hadde en fin søndag. Godt med litt småpusling enkelte dager.
      Det var kaldt her også i dag, -7° kl 8 🙂 Litt mildere nå. Men det skal visst være litt kaldt noen dager nå. Bedre det enn sludd og regn 😀 God mandag. ☺❤

      1. Ja stor lettelse at øredobben dukket opp 🥰 Du skulle ha sett meg i går, jeg nesten gikk dobbelt bort mot garasjen å glante ned mellom singel og sand på bakken i fall jeg hadde mistet den der. Var så lei skuffer som var overfylte med sokker og undertøy som ikke ble brukt av forskjellige anledninger. Det ble to fulle poser til slutt. Her er det ordentlig huskaldt, og nå må varmeovnene sett opp for jeg fryser. Ha en fin mandag 🥰

    2. Så kjekt at du fant igjen øredobben ♥ Jeg har også en gang funnet en savnet øredobb i bilen. Men da hadde jeg kastet den andre. Det var ikke øredobber som hadde særlig verdig for meg, så det gjorde ikke så mye.
      Ja, tenk, nå nærmer vi oss vår. Jeg kan nesten ikke vente. Men her snør det tett nå, så det føles ikke akkurat så vårlig. Men at dagene har blitt lenger, det er noe som føles bra.
      Så kjekt du fikk ryddet litt. Da føles alt så mye bedre.
      Ha en deilig mandag, siste dagen i januar ♥

      1. Det er ikke alltid så lett å finne igjen sånne små øredobber, men denne gangen var jeg heldig. Å ja det er så deilig å tenke på at vi har kommet 31 dager nærmere våren og varmere vær 😊 Det er huskaldt her i dag, så det er på tide å skru opp varmeovnene. Ble så lei fulle skuffer med ting som ikke ble brukt lenger, så det var godt å rydde og ordne litt.
        Ha en fin mandag du også 🥰

      1. Ja det er godt at vi er ferdig med januar, og kan se fram mot lysere og varmere tider 😊 Nå var det helt klart på tide å rydde i undertøy og sokkeskuffene. Å så god plass det ble 😊
        Ha en fortsatt fin kveld 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg