Utfordringen var å tegne Frodith

Heisann!

For noen dager siden kom Frodith med et ønske, eller en utfordring som gikk ut på at de som ville skulle tegne henne. Jeg fikk lyst til å henge meg på denne gangen, for det er en utfordring jeg syntes er spennende 🥰

For de som ikke kjenner Frodith, så syntes jeg du burde stikke inn på bloggen hennes HER, for å bli kjent med henne. Ved å trykke på linken kommer du rett inn på selve utfordringen.

Her er altså mitt bidrag til utfordringen, og håper Frodith liker den 🥰 Om jeg skal være ærlig og det skal jeg jo være, så er jeg veldig fornøyd med resultatet selv. Jeg snoket litt rundt på bloggen hennes til jeg fant et bilde jeg kunne tegne etter. Det var så mange fine, men fant til slutt et som hun kanskje gjenkjenner 🤔.

 

27 kommentarer

Siste innlegg