Amaya Raine har flyttet inn

Rainbow High – Amaya Raine

Heisann!

For en tid tilbake fortalte jeg at jeg samler på Rainbow High dukker, og innlegget finner du HER. Jeg har noen flere nå enn på bildene i innlegget. Noen syntes kanskje at det er barnslig, og dem om det i dont care. Jeg syntes dukkene er fine og derfor samler jeg på dem. Tidligere i år kom det ut en spesial-dukke som var var større enn de andre, og som måler 60 cm. Jeg fikk selvsagt lyst på den, men det kostet ganske mye så jeg syntes ikke jeg hadde råd der å da. Så jeg har lagt av litt penger hver måned, og for noen dager siden kjøpte jeg Amaya Raine. Foreløpig står hun bare å henger ved kommoden i stua inntil jeg finner en ny og bedre plass. 

Alle Rainbow High dukkene har fargerikt hår og stilige klær, og det er kanskje det som har fått meg så hekta på dem.

Samler du på noe?

 

23 kommentarer
    1. Så moro at du fikk kjøpt deg den som sto på ønskelisten! 🙂 Flotte, fargerike dukker, – tror håret finnes i alle regnbuens farger og derav navnet. 🙂 Jeg har samlet på mye forskjellig opp igjennom årene. Noe jeg fortsatt samler på er juleplattene til P.P. De kommer i begrenset opplag, men nå er de ikke så populære lenger, så er å få tak i til halv pris etter jul. De begynte i 1968, og jeg har alle sammen som er utgitt siden. 🙂 De eldste kjøpte jeg på loppemarked.

      1. Ja jeg har ønsket meg akkurat denne store dukken helt siden jeg så den, og ja de kommer med virkelig fargerikt hår alle sammen. Jeg samler også på sånne asjetter og fat med fruktmønster, helst de fra Egersund. De er ikke så enkle å få tak i heller, men det dukker opp noen hos Fretex og på loppis i blant. Før samlet jeg på griser i alle former og farger, men når jeg endte opp med flere hundre og ikke plass til dem måtte jeg bare stoppe.

        1. Det hender jeg kjøper leker til junior hos lekekassen.no, og der er det ofte billigere enn andre steder. Jeg fant på at jeg skulle sjekke, og de har Rainbow High dukker der også, – bare et lite tips.😊

          1. Jeg har vært inne hos lekekassen.no jeg også, og har kjøpt et par dukker der tidligere. Kan nok hende jeg stikker innom der igjen, og takk for tipset allikevel 🥰

      1. Ja jeg syntes det er gøy å samle på ting, men helst ting som koster litt som man bare ikke kan kjøpe uten å tenke på pengene. Disse dukkene er dyre, så jeg har ikke råd til å kjøpe noen så fort de dukker opp i hyllene. Samlet på griser en god stund, men fikk for mange og så skulle alle kjøpe det til bursdag og jul. Man skal jo ha plass til alt dette også 😉

    2. Jeg samlet en stund på Big Bang- dukkene 😀 Har flere. Og har også samlet på sånne krystallkuler fra forskjellige land. Men gadd ikke så lenge 😀 Fin dukke da. Får vi se de andre også? 🙂

      1. Å så fine ting du har samler på spesielt krytallkuler 🥰 Jeg skal lage et innlegg med bilde av alle dukkene litt senere en gang, når jeg har fått råd til å kjøpe de to siste jeg har lyst på 😊

    3. Så koselig!😊Flott dukke.😊
      Jeg samler dessverre ikke på noe. Jeg skulle egentlig ønske jeg gjorde det, men har ikke funnet noe jeg virkelig brenner for enda.😅Kos deg med samlingen din.🤗

      1. Tusen takk 🥰 Begynte å samle på disse dukkene under pandemien, det var noe ved dem som bare gjorde at jeg måtte ha dem. Har alltid samlet på noe, helt i fra jeg var barn, glansbilder, duringer, servietter og i voksen alder griser (som jeg dessverre har fått litt vel mange av).

    4. Stilig dukke da 🙂 Og kanskje får de en verdi en dag også? Uansett så har vi spesielle hobbyer rundt omkring – og det å samle på flotte dukker er ikke noe rart eller barnslig i det tenker jeg.
      Jeg samler ikke på noe… men jeg strikker jo – det er min hobby. Og hobbyer er fint å ha!

      1. Tusen takk 🥰 Det kan nok være at de får en verdi, om ikke her hjemme kanskje. I USA vet jeg at disse dukkene er big bussiness, så der kanskje. Det er gøy å samle på ting uansett hva det, og stor glede når man har råd og finner noe nytt til samlingen. Strikking er også en kjempefin hobby, som jeg også liker godt. Ha en fin mandag 🥰

      1. Jeg syntes det er veldig gøy å samle på ting, og helst da sånne ting som man ikke har råd til å skaffe hver måned. Har nok samlet på glansbilder, duringer og servietter som barn 😉

    5. Artig å kjøpe noe man liker. Jeg har hatt noen Bratzdukker, men de er gitt bort nå. Jeg tenkte det samme som deg, de hadde så fine klær og var dekorative å se på på hylle. Jeg har samlet litt på julekort, men ikke så mye nå lenger. Klemsiklem i en ny uke!

      1. Jeg begynte å samle på disse dukkene under pandemien, og jeg tror det at de er så fargerike var noe jeg trengte i en ellers så grå og trist tid. Det var nok ikke bare derfor, for jeg syntes jo de er utrolig flotte også da. Jeg husker de Bratzdukkene, og syntes de var fine selv. Ha en nydelig mandag, klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg