Jeg samler på Rainbow High dukker

Heisann og hoppsann!

Du må gjerne kalle meg barnslig som kjøper og samler på dukker, og kanskje jeg også er det. Akkurat det må jeg ærlig innrømme at jeg ikke bryr meg om i det hele tatt.

Før samlet jeg på griser i alle størrelser og fasonger. Jeg har de fortsatt men de er for tilfellet pakket bort, inntil jeg har et ordentlig sted å sette dem.

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos
Photo taken with Focos
Photo taken with Focos
Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Jeg falt for disse dukkene, og fikk lyst til å samle på dem kanskje mest for at de alle sammen har så fine farger på håret og klærne. I tillegg så har disse dukkene også litt mer normale kvinnelige former. Ingen av dem ser ut som noen piperensere, som jeg syntes mange slike dukker kan gjøre.

Dukkene kommer i forskjellige serier som cheerleader, fashion osv. Nå har det også kommet en vinterserie, som jeg har veldig lyst til å skaffe meg. Har bestemt at noen av dem skal bli en julegave til meg selv.

Samler du på noe, eller har du gjort det?

#dukke #rainbowhigh #samle #samlemani

 

15 kommentarer
    1. Fargefest over de damene. Klart vi kan samle på hva vi vil. Jeg har samlet på litt av hvert opp gjennom årene. Noe julekort og figurer, servietter og oppskrifter. Noe er for lengst gitt til andre, og noe fortsetter jeg med. Koselig å ha noe å ønske seg.

      1. Ja disse dukkene har alle de fargene jeg liker, men som kanskje ikke vil bruke selv 😉 Som barn samlet jeg på servietter og på duringer husker jeg og hadde mange forskjellige 😉

    2. Disse dukkene likte jeg! Hvor får du tak i disse?
      Jeg samler på bøker! Har altfor mange ….
      Og kjøper også altfor mye garn. Liker å titte i garnbutikker 🙂
      Jeg har ikke mengder altså. Men drar med meg et nøste her og der…
      Og så samler jeg på glasskunst, hjerter, lysestaker, boller. Ikke fra butikken altså, men fra gallerier.

    3. Man er ikke voksen før man tør å være barnslig! 🤗 Fine dukker 🙂

      Jeg har samlet på mye rart i livet… Det sprøeste var kanskje da jeg samlet på såper, og kom hjem med interrailsekken full av såper! Var ikke mye plass til klær der! 🤗

      1. Jeg har aldri vært redd for å være barnslig, og vise det. Det har fått enkelte jevngamle til å løfte på øyenbrynene, men jeg har aldri brydd meg om det. Jeg har nok også samlet på mye merkelig opp igjennom årene. Det var jo mange fine og spennende såper tidligere, den gang vi ikke helt visste hva som var i dem 🙂

        1. Vi kan ha det mer morsomt om vi tør å være barnslige. Mye humor i det. Ja, fantes mange flotte såper tidligere, fine figurer og gode lukter. Jeg har fortsatt samlingen min. 😀

    4. De er fine! Så gøy å samle på noe! Jeg har ikke gjort det på mange år, men…. det er jo gøy å samle på noe! Da har man noe å kikke etter overalt hvor man kommer! 🙂

      1. Tusen takk 🙂 Jeg blir i godt humør av å se på disse dukkene, og så syntes jeg det er veldig gøy å samle på noe igjen. Har ikke gjort det siden jeg samlet på griser.

      1. Ja jeg syntes det er viktig å bevare barnet i seg selv, og være barnslig i blant. Livet har nok av seriøse sider, og da er det veldig godt å slippe seg løs i blant 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg