5 raske spørsmål – del 11

Heisann og hoppsann!

I dag kom det 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag ), som jeg bestemte meg for å svare på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Har du angret på en tatovering?

Svar: Nja ikke angret akkurat. Den første jeg tok var kanskje ikke så veloverveid og litt kjedelig, men angret ikke på den. Nå er den innbygd i en større og spesialdesignet tatovering.

Spørsmål 2: Bruker du å ta med deg små shampooflasker fra hotel du har bodd på?

Svar: Nei, det har jeg aldri gjort. Mest for at jeg ikke liker dem.

Spørsmål 3: Hvilken høytid på året er din favoritt?

Svar: Det er uten tvil julen. Jeg elsker alt som har med julen å gjøre, og allerede 1 desember er hjemmet pyntet ferdig.

Spørsmål 4: Om du fikk lov å endre på noe som er forbudt i dag, hva vil du endre på da?

Svar: Det er sikkert mange ting, men det eneste jeg kommer på i farten er å slippe “Arveavgiften”

Spørsmål 5: Om du skal oppnevne en plass til din favorittplass hvor hen i verden, hvilken plass blir det?

Svar: Jeg vil ikke reise så langt, bare ut på min egen balkong. Det er min favorittplass, hvor både jeg og kattene min stortrives.

#utfordring #spørsmålogsvar

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg