Fjerde feriedag – AHUS

I dag ringte alarmen veldig tidlig, og det i anledning av at jeg skulle være med Bestis på sykehuset.

Nå sitter jeg å tar en kaffe hos Narvesen. Jeg måtte ut av rommet mens de satte i gang med cellegiftkuren til Bestis og de andre damene på rommet. Jeg skal snart inn igjen, men tenkte å lage et lite inn legg om hvor jeg skal være i dag.

Det er jammen mye forarbeid som skal til, før behandlingen kan starte opp. Mange poser henger i fritt fall på stativet, to med cellegift og to med saltoppløsning eller noe sånt. Alle disse skal inn før Bestis kan dra hjem ut på ettermiddagen en gang.

Utenfor har solen kikket fram, noe jeg ikke trodde den ville gjøre i dag. Det regnet lett og var grått da jeg dro ut i dag. Vi sier ikke nei takk til litt sol 😊

#helse #kreft #cellegift #ahus #støtte #sommer #juli #torsdag #blogg

10 kommentarer
    1. Veldig forskjellig det med om man må gå ut eller ikke. Jeg har vært med noen, og fikk være mens hun fikk cellegiften, sikkert varierende praksis., det var Ahus- Ski.

    2. Fint du er med som støtte :)) Greit Ã¥ ha en kaffe mens man venter.. Sola som titta frem her tidligere i dag ble fort erstattet av skyer og regn..hehe….

    3. SÃ¥ godt du er med…alltid hyggelig Ã¥ ha med noen kjente…sol..hva er det..den har vi ikke sett i dag..men varmen har vært her…hÃ¥per alt gikk bra..

    4. Håper det går bra med Bestisen. Man trenger slike dager også selv i ferien. Greit med en matbit iløpet av dagen. Det ble regn men jeg rakk plenklipp både her og der i dag før det startet. Nå venter puta snart og det skal bli deilig. Ha en fin kveld.

    5. annebe: Ja det blir jo langtekkelig… Vi var der kl 8:30 og kunne dra hjem kl 14:30, men alt gikk fint, foruten en liten allergisk reaksjon som gjorde at nesen og øynene rant litt. Været vekslet mellom sol og overskyet hele tide, men først nÃ¥ i kveld kom det litt regn her.

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Alt gikk veldig fint i dag, bortsett fra en liten allergisk reaksjon. Været har ikke vært så ille her i dag, veksling mellom sol og overskyet. Regnet kom først i kveld ??

    7. Helge: Cellegiftkuren gikk veldig greit i dag, men det tar mange timer å få inn innholdet i 4 poser. Vi var der i 6 timer tilsammen. Været har i grunnen vært greit her i dag, vekslet mellom sol og overskyet. Regnet kom først å i kveld.

    8. Hanne Beate: Hun sier selv at det er godt at vi blir med henne, for det er mange timer å være der alene. Nå er sykepleierne veldig hyggelig å prater, men de har jo en jobb å gjøre. Jeg skal bli med henne neste gang også, og så får vi se om det holder med de 3 gangene, eller om hun må ha 3 nye. Da kan ikke jeg være med, men så stiller kusinen hennes :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg