Tante er død

Kusina mi sendte meg en melding på dagen i dag, for å fortelle at moren hennes (min tante) hadde dødd i natt. Det skjedde helt uventet i natt.  Hun fikk slag for 2-3 år siden, og har bodd på sjukehjem siden. Det var jo veldig trist.  Jeg har aldrig møtt henne, siden hun hører til den biologiske delen av familien min som jeg ikke har så mye kontakt med. Ble adoptert som baby, og begynte først å nøste opp i mine biologiske røtter i voksen alder. Noe som er det beste jeg har gjort noen gang.  Det som er trist er at jeg ikke helt klarer å holde kontakt med min biologiske mor, og det er ikke fordi jeg ikke har forstøkt for det har jeg. Jeg hadde jo håpet at jeg skulle få gleden av å hilse på min tante oxo, men sånn skulle det altså ikke gå :-((  Det er noe som heter at man ikke skal utsette til i morgen det man kan gjøre i dag. Så sant så sant….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg