Windows 11, freddan er her, og helga banker på døra

Photo taken with iPone 13 Pro Max camera
Photo taken with iPone 13 Pro Max camera

Hei og god formiddag!

Dagens værrapport… Tåka ligger tett ned mot hustakene, og det er en rå luft ute. Temperaturen ligger på knappe +2C, så skal man ut i dag er det best å finne fram tjukkere jakke.

Som du ser på bilde over her, så var det ganske mye tåke sent i går kveld også. Hihi, de to som står nede på garasjetaket, så jeg faktisk ikke før jeg fikk bilde over på PC’n. De er jo så langt unna at man kan jo ikke se hvem det er.

I går oppgraderte jeg PC’n til Windows 11, noe som tok veldig lang tid. Jeg har ikke fått sjekket ut alt som er annerledes ennå, men det gjør jeg nok utover dagen tenker jeg. En ting jeg ikke har klart å finne ut av, er hvor det har blitt av emoji’ene. Jeg har alltid trykket WIN + punktum, men når jeg gjør det nå skjer det ingenting. Jeg bruker emoji mye, og det irriterer meg at de ikke er der de pleier å….

Formen er heldigvis mye bedre i dag, ikke kvalm og uvel lenger. Jeg spiste en skive brød tidligere uten at magen protesterte, så da er det over for denne gangen heldigvis.

Freddan er her og helga banker snart på. I morgen skal jeg møte Bestisen, og da skal vi først på Plantehallen og kjøpe granbar til gravene. Så skal vi handle inn litt å spise, før vi drar hjem til meg. På søndag er det jo Allehelgens søndag, så da skal jeg på graven for å legge på granbar og tenne lys for foreldrene mine.

I dag har jeg ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre, men en liten tur ut senere skal jeg. For nå har jeg vært inne i et par dager og trenger å se noe annet enn kattene mine.

Håper du får en fin fredag.

#fredag #helg #windows11 #oppgradering #været #tåke #kaldt #gravlund #venninnebesøk

 

7 kommentarer
    1. Kjempefint bilde, og det er en trolsk stemning når det er tåke ute.

      Håper problemet med Windows 11 har gitt seg, og at du har fått det til.

      Deilig med fredag og helg igjen, selv om helgen sommer til å fly av gårde. Har øvingshelg med koret mannen min og jeg synger i. Kommer til å bli to lange dager, men sikkert kjempegøy 😊

      Ønsker deg og godpusene dine en kjempefin og god fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja det ble litt trolsk dette bilde med mørket og tåka 😊 Heldigvis har jeg nå fått kjørt igjennom en ny oppdatering som de la ut, og emoji’ene som jeg er så glad i er tilbake igjen. Ha en fortsatt fin fredag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg