Vinja Lillepuzdatter er 14 år i dag ❤️

Gratulerer med dagen

Vinja Lillepuzdatter av Skånevik,

14 år i dag ❤️

 

Hvor har disse 14 årene blitt av? I juli 2009 kjørte jeg ned til Skånevik i Hordaland, hvor niesen min bodde for å hente to skjønne grå nøster hjem til Oslo. Ronja (RIP 02.12.21) og Vinja skulle flytte inn hos meg. Jeg hadde aldri hatt ansvaret for et eller flere dyr, og var super nervøs å tenkte hvordan skal dette gå. Det ble en bratt læringskurve, og de har virkelig testet tålmodigheten min mer enn en gang kan jeg love. Til tross for det har jeg ikke angret en dag på at jeg valgte å si ja til å overta dem.

Nå er den flotte frøkna igjen alene, om hun savner søsteren sin er ikke godt å si. Jeg gjør det og skulle ønske at hun også var her. I dag har altså Vinja bursdag og blir 14 år. Hun er en godt voksen dame, med en fortykket hjertemuskel og problemer med stoffskifte som må medisineres 2 ganger om dagen. Allikevel ser det ut til at hun har det fint, og jeg er så glad for at hun fortsatt er her hos meg.

Hun er en liten primadonna, som mener at hun er sjefen i Casa Fres og Knurr. Akkurat det blir vi nok aldri enig om 🥰.


6 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen til vakre Vinja! 🇧🇻🥳😻 Skjønner du savner Ronja ekstra mye på en slik dag! ♥️ Likevel oppnådde hun en bra alder og Vinja er fortsatt med.🥰 Sønnen min er også født i 2009, men han har bursdag i november. Kos dere med feiring! 😺

      1. Tusen takk 🥰 Ja savnet etter Ronja er stort på bursdagen deres, men som du sier så var hun ingen ungdom da hun døde. Vi har nok ikke feiret noe særlig i dag. Vinja har bodd ute på balkongen, og kom inn for bare noen minutter siden. Nå ligger hun i sofaen og dormer seg. Ha en fortsatt fin tirsdagskveld, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg