Vinja har kastet opp, og jeg øvd meg på…

Image by Andy JARRIGE from Pixabay

….å gjøre absolutt ingenting, og jeg tror faktisk at jeg har lyktes også. I alle fall til en viss grad 😉

Vinja har hatt en av sine dager i dag, hvor hun har vært kvalm og har kastet opp mye et par ganger. Hun har derfor vært litt hengete hele dagen. Først slappet hun av på senga mi, men så fant hun ut at hun ville ha litt trøst å kom å la seg i fanget mitt. Der ligger hun fortsatt, og maler høyt.

Jeg skal ingen steder for jeg fant en serie jeg pleide å se på for noe år siden på Viaplay, nemlig Medium. Så da får Vinja ligge i fanget mitt å dorme i mens jeg ser på den.

Ute høljeregner og blåser det, og det er ordentlig guffent der ute.Temperaturen har vært litt høyere i hele dag enn de siste dagene med +5,5C.

Ryggen min som har kranglet mer og mindre de siste dagene, har nå rettet seg og jeg har ikke lenger noen problemer med å gå eller bøye meg. Til gjengjeld er jeg litt støl og stiv i andre muskler som har måtte jobbe litt ekstra, men det er i grunnen ingenting 🤪

Tidligere i dag oppdaget jeg at Lisa Aisato hadde kommet ut med kalenderen sin for 2023, og da var jeg ikke sen om å bestille den. Jeg har den for inneværende år også, og har vært så fornøyd med den at jeg ville sikre meg en for neste år også 🥰 Tegningene er jo så herlige og jeg kan ikke få nok av dem. Liker du dem?

Håper du har hatt en fin mandag 🥰

10 kommentarer
    1. God bedring til Vinja! Jeg er veldig glad i kunsten til Aisato. Har kjøpt ett trykk, og leiter etter den perfekte innrammingen 😃.

      Det bøtter ned her også, men i dag er det koselig inne i varmen, med levende lys, lyden av regn, et strikketøy og en sovende pus som vil ligge tett inntil 😊.

      1. Tusen takk, hun har akkurat fått kveldsdosen med medisin som det ser ut til at hun beholder. Så det er kanskje over for denne gangen 🥰 Ja det er noe med bildene til Lisa som gjør meg glad, så jeg gleder meg til kalenderen kommer. Her er også lysene tent og jeg har hekletøyet like i nærheten. Klem 🤗

    2. Ja, skikkelig høstvær idag, og nå begynner jeg å synes at det er nok regn! Håper Vinja har blitt bedre, for oppkast gjør en slapp.🥺 Bildene til Lisa Aisato er noe av det fineste som finnes! 🥰 Da hun lanserte boka Livet Illustrert, var jeg på et par salgsutstillinger og den ene gangen var hun der og signerte, – ordentlig koselig dame. Jeg har kalenderen for 2021, men skal ta meg en tur innom og kikke på årets. ❤️

      1. Usj ja, i dag er det ikke noe koselig bør. Savner sola og godværet, og håper det kommer tilbake. Vinja har ikke kastet opp på noen timer nå, og hin har også fått godbit med medisin som ikke har kommet opp igjen. Krysser fingrene for at det er over for denne gangen. Jeg elsker bildene til Lisa Aisato, og har 3 bøker av Linn Skåber som hun har illustrert. Så flotte… Klem 🤗

    3. Så godt du er bedre i ryggen. Får håpe Vinja også er bedre i morgen. Syns det høres bra ut at du har tatt dagen med ro, noen ganger må det til. Skal sjekke kalenderen, vet ikke hvordan den ser ut. <3

      1. Veldig godt at ryggen er på plass der den skal være igjen. Vinja har nettopp kastet opp litt igjen, men hun virker i bedre form i dag uansett 💖 Kalenderen til Lisa er flott med alle de fine tegningene hennes. Klem 🤗

    4. Håper katten er bra igjen. Skal sjekke kalenderen men tror jeg holder meg til kiwi. Det er massevis av tilbud når det gjelder kalendere og fin markedsføring for mange. Man må tenke alle veier når det gjelder markedsføring. Nå blir det litt roligere dager fremover. Dårlig vær ute men håper det blir bra torsdag, må få levert mopeden i løpet av uka. Men satser på at det går greit. Nå venter pakking av sekk, tannpuss før jeg farer. Ha en fin dag.

      1. Hun har det helt fint, men kastet opp litt i dag igjen. Dette er noe som kommer med jevne mellomrom. Jeg syntes det er koselig med en fin kalender med morsomme og inspirerende bilder, men nå mens jeg fortsatt er i jobb har jeg hatt en platekalender også. Været er ikke akkurat på topp om dagen, men det er jo sånn høsten kan være. Ha en fin tirsdag.

      1. Ja de har både gode og dårlige dager de også, og dette er jo ikke noe uvanlig med Vinja. Heldigvis holder der på en dag og kanskje litt til, og så er det over en uke eller to. Ha en fin tirsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg