Vinja har bodd på balkongen i dag

Vinja nyter balkonglivet

Heisann!

Mørket har senket seg og kvelden er her, etter en nydelig dag med mye sol og en veldig grei temperatur. Den kom opp i +16C når sola sto på som verst.

Jeg åpnet balkongdøra ganske tidlig, og da var ikke Vinja sen om å smette ut. Hun hoppet opp i godstolen og ble liggende der å nyte solen i flere timer. Da jeg kikket bort på henne med jevne mellomrom, glippet hun bare med øynene og strakk på seg. Av og til var det mye liv på fuglemateren, og da hoppet hun ned å satt å lyttet mens hun stirret på veggen.

Fast plass på fotskammelen

Når jeg gikk inn å satt meg fulgte hun med meg inn, og hoppet opp på fotskammelen å lå der å fulgte med på alt jeg drev på med. Innimellom mjauset hun høyt sånn at jeg skulle forstå at hun ville ha masse kos, å bli rufset i pelsen… Nå har hun hoppet opp i senga mi, og der ligger hun rullet sammen som en ball og sover 😴

Hun er jo så skjønn at det er ikke rart jeg er glad i henne ❤️

 

14 kommentarer

Siste innlegg