Vi koser oss inne i dag

Ute har gradene ruslet nedover og landet på – 8 C på skyggesiden, og – 2,3 C på solsiden i dag, men himmelen er blå og sola skinner så vi skal vel ikke klage. Jeg har sagt det før og jeg nevner det nå også, er ikke så glad i kuldegradene så jeg forblir inne i dag.

Her kan jeg kontrollere gradene, og varmeovnene oser deilig varme, noe som både jeg og pusetassene mine setter stor pris på.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA – RONJA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA – VINJA

.
Pusetassene ligger for tilfellet å koser seg henholdsvis på den gamle aktivitet/klorematta (Ronja) og i sofaen (Vinja).

Til morran i dag satt begge to på dørterskelen å mjauet høyt å ville ut, men etter noen minutter der var det skraping på døra. De syntes ikke det var noe kjekt å være der i kulda, men ut for å sjekke at alt var som det skulle være måtte de jo.

Status på ryggen min etter gårsdagen forsøk på å flytte skjenken, er vel at den fortsatt er vond. Allikevel merker jeg en aldri så liten bedring. Klarer å reise meg opp og gå litt mindre anstrengt enn i går, så det ser ut til at dette går den rette veien.

I dag er det masse sport, og jeg har pakket meg inn i et pledd å sitter godt i godstolen med blikket rettet mot tv’n. Jeg har både PC og strikketøy innen rekkevidde, så dette blir bra vettu 😊

#søndag #helse #rygg #ryggsmerter #sport #katter #kos #sløve #blogg

20 kommentarer
    1. SÃ¥ veldig behagelig ut det her.. 🙂 Vi gikk ei lita runde i stad..var ikke sÃ¥ kaldt som jeg hadde trodd…men friskt 🙂 God bedring med ryggen 🙂

      1. Tusen takk 😊 Veldig deilig med en sånn innedag med bena på krakken eller i sofaen. Både pusene og jeg nyter varmen inne. De er noen skjønne kosejenter begge to, som akkurat nå har kranglet om hvem skulle ligge i fanget mitt. Er ikke plass til begge to.

    2. Fint vær ute til å være inne i 🙂

      Jeg har vært på en tur, men resten av dagen skal tilbringes innendørs. Vi har 2 plussgrader her.

      Pusekattene er nydelige ♥ Min pus er ute, men han kommer nok inn litt utover ettermiddagen en stund 🙂

      Kos deg med innedagen og sporten ♥

      1. Ja det er akkurat det det er, godt vær ute og være inne i 😉

        Tusen takk, ja pusetassene er skjønne og noen ordentlig mammajenter begge to. Vi har gjort minst mulig alle tre i dag, men jeg regner med at det blir fart i dem senere i kveld, for da skal jeg skifte på sengen. Det vil de gjerne hjelpe til med, hihi 😺😺

      1. Tusen takk 😊 Jeg sparer meg til i morgen, for da er det tilbake til manuellterapeuten min igjen etter et langt opphold. Jeg bÃ¥de gruer og gleder meg til Ã¥ komme i gang, for det er pÃ¥ tide Ã¥ komme i bedre form men sÃ¥ vet jeg jo hvordan kroppen blir etterpÃ¥ ogsÃ¥….

      1. Tusen takk, ble fornøyd med de bildene. De er litt lei når mamsen kommer med kamera, og snur seg gjerne vekk, hihi! Ja ryggen blir bedre og bedre så dette lover godt.

      1. Nei, i dag ville de ikke være noe serlig ute. De var ute på morningen å sjekket balkongen, så var det rett inn igjen. Så vi har levd et veldig behagelig liv inne i dag 😊

      1. Tusen takk 😊 De er noen ordentlig mammajenter, som liker å være der jeg er. Vi ligger på -9C her nå i kveld, så det er godt å være inne i varmen. Jeg så også at det kom litt snø i sta, men det er gitt seg nå.

      1. Tusen takk 😊 Jeg er veldig fornøyd med kamera mitt, som er et Olympus Pen EPL9. Lite og nett med utskiftbare linser. Det var Tone Vinningland som hadde et sånt og skrøt av det. Har ikke angret på det kjøpet. Ja dette har virkelig vær en lat og deilig dag inne i varmen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg