Vi har fått en ny nabo i bloggblokka

Hei og god kveld!

Nå som blogg.no åpner sine dører igjen, vil vi få noen nye naboer her i bloggblokkene etter hvert. Allerede i dag har min bloggvenninne Vibeke som jeg ble kjent med da jeg blogget på Nouw flyttet inn. Hun har en fin blogg med variert innhold 😊

Hun har den siste tiden bodd rett utenfor nabolaget i Miniblogg-blokka. Jeg foreslår at dere stikker innom bloggen hennes og ønsker henne velkommen, og dere finner den under navnet Persillebladet

Ha en fin kveld 🥰

 

11 kommentarer
      1. Vibeke lå høyt på lista til Minibloggen, så jeg går ut fra at hun fikk med statistikken over å slapp å begynne på bunnen. Gøy at hun flytter inn hos oss 😊 Ha en fin torsdag.

    1. Tusen takk for fin omtale, Vera! Jeg må si jeg våknet fort i dag da jeg så plasseringen på listen – det hadde jeg faktisk ikke ventet meg! Men gøy er det 🙂 Veldig glad for å være her inne.

      1. Bare hyggelig 😊 Viktig å ønske nye naboer velkommen vettu. Du lå jo høyt på Miniblogg listen, og jeg går ut fra at du fikk med deg statestikken derfra. Skulle bare mangle. Ha en fortsatt fin torsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg