Vi bytta rett og slett

God kveld!

Tidligere i år bestilte jeg meg rosa Happy flopps, og da den klassiske varianten med en rem over vristen.

Da de kom ble jeg litt skuffet, for de var alt for trange over vristen min. Jeg fikk de på, men de var ikke noe behagelig å gå med. De har derfor bare blitt stående på skostativet i entréen inntil i dag.

Bestisen bestilte også Happy flopps, men hun valgte de med spenne som kan justeres. Hun syntes de ble for store for henne, selv om spennen satt på innerste hullet. Så hun spurte om jeg ville bytte med henne. Jeg har jo en størrelse større enn henne, så jeg var litt i tvil om hennes ville passe meg. Prøvd dem i går og de var akkurat passe. Så da ble hennes flopps med hjem til meg, og så fikk hun mine i dag da vi dro til Arbeidsstua.

Det blir nok til at jeg bestiller meg et par til med spenne, i rosa, så har jeg et par til innebruk og et som jeg kan ha når jeg skal ut med søppel ol.

På reklamen sier de at floppsene er myke og veldig behagelig å gå med, og det er ikke løgn. For noe så behagelig er det lenge siden jeg har hatt på føttene 🥰


14 kommentarer
    1. Happy floops og fine kaker er det blitt hos deg i det siste. Håper kommentaren går i gjennom, plunder med det fortsatt så dette er en test. Det er viktig med sko så jeg skulle ha hatt noen nye slike men tiden vil vise hva som skjer. Var på biblioteket i går og da snødde det litt men la seg ikke. Alt går bedre uten snø men må regne med noen umulige dager de neste ukene. Men det er tross alt få av slike dager da trafikken står og alt blir kaos. Noe kiwi i går ble det ikke men det blir det i dag. Men nå må jeg kaste noe søppel før tannpuss. Ha en fin dag.

      1. Greit å få fylt opp kakeboksene med de julekakene man liker best, og nye flopps i samme slengen. Så rart at du har problemer med å kommentere, for jeg har ikke hørt at noen andre har det. Kommenterer du direkte på bloggen eller via blogspot eller hva det nå heter igjen? Glad det ikke har kommet noe mer snø, men det gjør nok det lenger fram. Ha en fin fredda.

      1. Jeg kommer nok til å kjøpe meg et par til, for de jeg byttet til meg er en aning små. Ikke at det stopper meg fra å bruke dem, for de er veldig myke og gode. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg