Venter på ODA 🚚

Heisann og god lørdag!

På morgenen i dag lå tåka helt nede på bakken, men nå har det klarnet opp. Det betyr ikke sol og blå himmel, nope det er et lag med grå skyer der oppe og ikke noe tegn til sol. I alle fall ikke så lange. Temperaturen ligger på +7,2C.

Når det gjelder forkjølelsen, så er den hjertelig til stede. Følte meg helt elendig da jeg våknet i dag, så jeg tok en ny corona test for å sjekke status. Den var like negativ som de andre gangene jeg har tatt den. Så det jeg har er en skikkelig seiglivet forkjølelse, som ikke har tenkt å gi seg med det første.

I går ettermiddag logget jeg meg inn hos ODA og bestilte litt mat som jeg trengte. Jeg sjekket når de kunne levere før jeg la inn bestillingen, og de hadde ledig tid mellom kl 13 – 18 i dag. Var nettopp inne å sjekket å da estimerte de at de ville være hos meg mellom 15:45 og 16:50, men det kan jo forandre seg til både tidligere og senere. Da jeg bestilte hos dem sist så kom de 30 minutter etter siste frist, og de ga meg da en rabatt som ble trukket av denne gangen. Jeg hadde glemte det, men beløpet ble automatisk trukket fra 😊

Bestisen ringte meg tidligere på formiddagen og fortalte om konserten i Oslo Spectrum. Den hadde vært helt fantastisk, og jeg kjente jeg ble litt lei meg for at jeg ikke fikk vært der. Alt fra sceneshow til artistene var så bra, og damene hadde virkelig kost seg. Jeg visste jo at plassene våre var flotte, og det hadde de også vært. Jeg var inne på Instagram kontoen til Alexandra Rotan og hun hadde delt litt fra showet, så jeg fikk en smakebit der. Nå skal jeg ikke tenke mer på det….

Nå sitter jeg å ser på en av mine favoritt kanaler på You Tube, Bondi Treasure Hunter. Han som driver kanalen bor i fra Australia men bor i Nederland, og driver meg “Magnetfishing” i kanalene på jakt etter skatter. Noen ganger drar han også til varmere strøk å leter på populære badestrender, hvor han har funnet mobiltelefoner, smykker og diverse kameraer. Han har munndiare og snakker omtrent hele tidene, og jeg blir så i godt humør å se og høre på han 😊

Jeg har ikke fått brygget meg noen kaffe enda, og nå nærmest skriker kroppen etter en kopp ☕

Håper du har en fin lørdag 🥰

4 kommentarer
      1. Ja det var veldig kjedelig at jeg ikke fikk vært der, men formen var og er så dårlig at jeg hadde rett og slett ikke orket det. Veldig greit å kunne bestille varer på nettet og få det levert på døra. Spesielt nå som jeg ikke orker å gå ut. Tusen takk 🥰

    1. Det er ikke noe moro å gå på konsert når man er syk, men skikkelig ergerlig at du skulle bli det! 😥 Håper det blir en ny mulighet! 🥰 Jeg har vært på speidertur i helga, – godt å komme hjem for det er litt slitsomt. Ønsker deg fortsatt god bedring! 🤗

      1. Jeg skal være så ærlig å innrømme, at når Bestisen fortalte med stor iver om hvor fin konserten var. Ja så stakk det litt, for jeg skulle jo så gjerne ha vært der. Om akkurat denne konserten/showet kommer tilbake vet jeg ikke, men konsert av en art blir det nok. Ja speidertur kan nok være slitsomt det vil jeg tro. Tusen takk 🥰 Formen er vel litt bedre i dag enn den var i går, så det går den rette veiene 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg