Ukeslutt, og så blåser det nordavind fra alle kanter

Image by jcheaneymckee from Pixabay
Image by jcheaneymckee from Pixabay

Hei og god formiddag!

I dag våknet jeg av at regnet pisket mot ruten lenge før alarmen begynte å bråke. Ikke bare regnet det kraftig, men det blåste nordavind fra alle kanter og blåser gjør det jammen meg enda. Temperaturen for litt siden var +12,4C, men med den vinden vi har virker det sikker mye kjøligere.

Arbeidsdagen her hjemmefra er godt i gang, og jeg har allerede deltatt på to møter. Et informasjonsmøte og et statusmøte. Å nå blir det i overkant av 2 timer med andre arbeidsoppgaver.

Kattene som vanligvis ikke vil inn fra balkongen når jeg slipper de ut for lufting, var bare en liten runde der ute. Så kom de inn igjen ganske fort. Selv om balkongen er innglasset, så er den ikke isolert. Derfor merkes det godt når det er så sterk vind som det er nå. Sist gang jeg var innom stua hadde Vinja krøllet seg sammen i sofaen, og Ronja på labbetussteppet nesten under stuebordet.

Jeg har tatt meg en kombinert frokost/lunch-pause akkurat nå. Orker ikke å spise noe med en gang jeg står opp, så da blir det kun en kopp kaffe eller to. Så nå nyter jeg et par skiver brød til en boks Monster Punch (den rosa boksen), samtidig som jeg får inn dagens første innlegg.

I dag er det siste arbeidsdag for denne uken, som jeg syntes har vært veldig slitsom. Det skal bli godt med noen dager, hvor alarmen ikke ringer grytidlig og jeg ikke har noen faste avtaler i kalenderen.

Håper du får en fin torsdag 🥰

#ukeslutt #torsdag #været #regnvær #blåsevær #vind #arbeidsdag #katteliv #frokost #lunch #mat

 

 

8 kommentarer
      1. Dagen ble ikke så ille den, og jeg kom meg også ut på en liten luftetur. Utefuglene trengte mer frø, så jeg måtte skaffe det i tillegg til at det bare var deilig å komme seg ut av leiligheten.

      1. Huff da, det hørtes ikke greit ut… Jeg har ikke fÃ¥tt tatt runden med Ã¥ lese blogger pÃ¥ en hel dag, sÃ¥ jeg har ikke fÃ¥tt med meg det siste. Skal ta en runde senere i dag. HÃ¥per fredagen ble fin 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg