Ukeslutt, og godt er det 🤯

Foto fra Snapchat
Foto fra Snapchat

 

Hei og god morgen!

Dagen starter grå med regntunge skyer, men i flg yr.no så skal det være mulighet for oss å se sola litt senere i dag. Temperaturen ligger på +10C

Jeg har altså sovet som en stein i natt, og ikke vært våken en eneste gang. Allerede kl 23 i går begynte hode å falle forover og øynene ville igjen, men jeg holdt ut en stund til før jeg fant dyna.

Kroppen var helt gåen etter å ha stått opp tidlig, så stresse rundt for å bli ferdig til kl 9 for å gi medisin til kattene og så stresse ned til Oslo for å jobbe der i går. Det var å strekke strikken litt langt kjente jeg, og da jeg kom hjem igjen hadde jeg mest lyst til bare å legge meg under dyna og sove i mange timer. Jeg gjorde ikke det, men tvang meg til å starte med middagen sånn at jeg fikk i meg litt næring. Hjalp litt det da.

Planene om å blogge på ettermiddagen og kvelden måtte jeg bare slå fra meg, for inni hode mitt var det bare kaos. Da går det ikke å lokke ut noen å skrive om, selv om det er mye å ta av.

I dag er jeg tilbake på mitt hjemmekontor med senkede skuldre, og ikke noe stress. Kjenner at det føles veldig godt. Dessuten er det også siste arbeidsdagen i denne uken for meg.

Planer for denne dagen? Bortsett fra jobb, så har jeg avtalt med Bestisen å møtes i ettermiddag for å handle sammen. Da går ferden til OBS! på Lillestrøm.

Ønsker deg en fantastisk torsdag 🥰

#torsdag #sliten #påkontoret #hjemmekontor #helse #kroppen #været

 

 

10 kommentarer
    1. På en måte er det godt med hjemmekontor for da slipper man å stresse. Fint at du har mulighet til det.
      En god søvn er tingen for at vi kunne klare å leve godt. Fint at du ikke har noe problem med søvn. Det er ikke bra å ha søvnløse netter❤ Ha en fin dag:)

      1. Ja jeg håper virkelig at jeg får beholde hjemmekontoret, i allefall til dels, når det åpnes opp helt på kontoret igjen. Syntes selv jeg fungerer bedre her hjemme, og er mer produktiv også. Jeg sliter ofte med dårlig søvn om nettene, men akkurat i natt sov jeg godt og det kjennes på hele kroppen. Ha en fin dag du også 🥰

    2. Ja, noen ganger står det bare helt stille, selv om man egentlig har materiale nok til å skrive om. Kroppen er ikke alltid medgjørlig.
      Men godt du fikk sovet godt i natt. Jeg er riktig misunnelig på deg der 😉 Og så er det kjekt med en sånn shoppingrunde. Så det er jo en fin start på helgen for deg.
      Bare å nyte og kose deg, og god helg ♥

      1. Tusen takk, og det samme til deg 🥰 Når jeg er så sliten i hode som jeg var i går, klart ikke noe fornuftig å finne veien fra hjernen og ut i fingrene. Det stoppet opp et eller annet sted på veien 😉 Ja i natt fikk jeg sove ordentlig, og det kjenner jeg på kroppen i dag gjorde godt. Ellers er det sjelden det blir så mange timer i strekk. Syntes det er hyggelig å ha noen å gå sammen med når jeg skal handle, prate litt og kanskje få noen ideer 😊

    3. Jeg synes det er veldig deilig å være fysisk på jobb igjen jeg 🙂 Men sover mye om dagen jeg også. Legger meg i 9-tida, helt gåen, og sover til 5-6. Trenger hvis mye søvn, men da er jeg energisk etterpå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg